2011. szeptember 6., kedd

Húgom táskája


Van egy kedves régi vevőm. Egy fiatal tanár ember. Először egy takaró projekthez kért segítséget.
Őszintén megmondva, nem sok reményt fűztem hozzá. De mikor behozta a kész terméket, leesett az állam. Kiderült, hogy a mamája régóta varr, és ő is kedvet kapott hozzá. Kipróbálta ,és hobby-ja lett. Mostanra, ha bejön, egymás szavába vágva húzzuk egymást a jobbnál jobb táska fazonok kielemzésébe.( Csak csendben jegyzem meg, hogy ő meg is varrja a legtöbbet.) Állandó megrendelői lettek a felesége, mamája, és a kolléga női.
Nemrégen beállított egy jópofa táskával. Mikor elkezdtem forgatni, elmondta: "á, ez csak egy fél órás táska". Már ekkor voltak fenntartásaim. (ismerve a tempómat) De megnyugtatott, hogy ez tényleg nagyon egyszerű!!! Annak is tünt!!! Ezért fogtam hozzá! Nem akarom magamat fényezni: azért ezt is sikerült egy egész szombat délután el szöszmögni. 3 db tégla lap kiszabásáról és megvarrásáról beszélünk! Húgom előző nap meglátta ezeket az anyagokat, és beleszeretett.Gondoltam, ő szereti az ilyen "malac lopó" fazonokat, megvarrom neki.
Ez lett a végeredmény! Ani nagyon örült neki, egész este ezzel sétált.Ha újra nekifognék, lehet hogy nem tennék bele flízt. Nekem túl duci lett.Azóta láttam ezt a fazont valakinél, és abban sem volt semmi, csak a bélés.
De tényleg: ha belegondolok, fél óra alatt meg lehet varrni:)

Nincsenek megjegyzések: