2010. április 7., szerda

Ma ezt a szatyor formájú táskát csináltuk a tanfolyamon. Szerintem nagyon jól sikerült mindenkinek. Jó látni, hogy amit én elképzeltem ,azt mások hogyan valósítják meg. Ez a jó a tanításban! Kíváncsi vagyok a másik csapatra?
Újra elővettem a horgolást! Nevetséges, hogy alig van időm bármire ,(leginkább a varrás hiányzik) s azt a picit is olyasmire "pazarlom" amihez szerintem semmi érzékem. Nézem azokat az ábrákat és nem értem. De mégis annyira izgat,hogy nem tudok nyugodni tőle!
Tegnap éjfélig küszködtem a szemekkel.Takarót szeretnék készíteni magamnak. 88 blokk kéne összesen. Két év alatt 45-öt csináltam. Iszonyú lassan haladok. Az összevarrás sem lesz semmi?!
Ha van készen belőle valami, megmutatom.

4 megjegyzés:

dit írta...

Most vettem észre,hogy van blogod! De jó!!!! Befejeztem a táskát szerintem jó, majd legközelebb elviszem! :o) e

Körmi írta...

Szia!!! :D... de jó, hogy Te is belekezdtél a blogolásba!! Kíváncsian várom a beszámolókat!!...például a tihanyi táborról!?... meg a tanfolyamokról... meg,meg,meg akármiről ... én még nem fejeztem be a táskát, de már a "tulajdonosa" megvan!! :D

Anna írta...

Szia Kati!
Én is bejelentkeztem "követődnek", olvasásra.
Sok sikert a blogoláshoz, várom további beszámolóidat.
Anna

dit írta...

Szia Kismackó! Benéznél A Kerekerdő Patchwork blogra a Szeminol képekben .. bejegyzésnél 4megjegyzést találsz! Kíváncsi lennék a véleményedre, mint érintettére. Remélem semmi etikátlant nem találsz ott, amit mi követtünk volna el veled szemben! Szép hetet és kellemes pihenést ma és holnap is! :o)