2010. április 6., kedd

Baba takaró




Már nagyon régóta készülők a " Nagy mű"-re!!! Bár, mostanában kevesebb időm van ezzel foglalkozni. Ezért megelégszem a kisebb művekkel is.
Az utolsó kisebb művem ez a baba takaró, egyenesen Amerikába repült! Remélem már megszületett a kisgazdája. Nem szoktam vállalni mostanában megrendeléseket, de ezt nem tudtam visszautasítani. Egy régi kedves vevőm első unokájának is én készítettem a születésére a takarót. Most újra megkeresett, mert a második babát várja a lánya. A hímzéseket ő készítette, mint előzőleg. Csak a szineket válogattuk együtt, amúgy rám bízott mindent.Nem volt túl megerőltető, de szerettem volna ha tényleg jól sikerül. Nekem kicsit vékony lett. De ragaszkodtak a pamut flízhez. Amúgy , álom volt az összerakás és a tűzés ezzel a flízzel. Úgy tapad hozzá az anyag mintha ragasztva lenne!!! Alig kellett fércelni!! Ha őszinte akarok lenni, nem is férceltem. Csak tessék-lássék összeragasztottam. Mégsem tolódott el. Szuper!
Kíváncsi lennék a gyapjú flízre! Vajon az is így viselkedik?

Nincsenek megjegyzések: